Merhabalar 3 aylık bebeğim var 3 gündür sürekli uyyo süt içiyor yarım saat zor duruyor gözlerinş kapatıyor ve uyyo bi anda önceleri uyutmak için uğraşırdım sallardım uyumazdın bazen sürekli uyurdu bir gün ama diğer gün hiç uyumazdı ama 3 gündür gece de gündüz de sürekli uyyo uyanıldık süresi 1 saat anca ama baya derin uyyo sizce kötü bi durum olabilir mi eşim asker burda kimsemiz yok tek başıma bakıyorum ve artık endişelnedim uzayan sarılığımız var ama rengi güzel anne sütü sarılığı sarılığı yükseldi desem rengi iyi yani gözleri içi de