Selam Arkadaşlar
Kızım 2,5 aylık ve çok gazlı bir bebek
Bazen ne yaparsam yapayım krizi geçmiyor okadar ıkınmasına rağmen osuramıyor..
Yurt dışında bitkisel fitiller satılıyor (rezene içerikli) onlar hemen işe yarıyor ama türkiyede sorduğumda göre yokmuş
Bunu bilmiyordum ilk başlarda eşimi eczaneye göndermiştim bebek için fitil al diye almış gelmiş kullandım Sonra doktorumuza sordum önermiyoruz dedi en kötü ihtimal öyle olunca calpol ver dedi ama nedense calpol kızımda gic bir işe yaramıyor hafif ateşini varsa onu bile düşürmüyor..
Bu gün yine fitil vermek zorunda kaldım ve içim hiç rahat değil
Bebeğimi inanılmaz rahatlatıyor gazını çıkarıyor ve kesintisiz uyuyor ama doktor öyle dediği için içim rahat değil gerçekten