GSinemis Çok iyi anlıyorum sizi, lohusa psikoloji, bebeğe alışma süreci, birde gaz, meme reddi, uykusuzluk derken bunalıyor insan ama dediğim gibi mücadelenin sonucunu görünce iyi ki diyorsunuz. Oğlum 1 yaşında, ona her baktığımda, kucağıma aldığımda keşke emzirebilseydim diyorum, içimde ukte kaldı galiba benim, bu yüzden her anne meme reddi ile sonuna kadar mücadele etsin istiyorum. ☺️