Slm arkadaşlar bugün rahim filmi çektirdim tüpler açık cıktı ama yumurtaliga giden yol dar dedi ameliyat dedi ilk önce bende birtane çocuğun var deyince o zaman ameliyata gerek yok dedi tekrar adet olunca gel dedi ben birşey anlamadım doktordan ameliyat olmayacaksa neden tedavi uygulamadı acaba