Maria123 Merhaba anneler çok kötü öksürüyorum . Ihlamur sıcak içecekler. Hiç fayda etmedi . Gece yatağa girdim mi aziyor öksürük . Kafayı yedim. o kadar öksürüyorum ki artık kusuyorum..😔😔
Ebeoz Maria123 gecmis olsun. Turpu oyup icine bir kasik bal koyup birkac saatte bal ve turpun suyu birbirine karisiyor onu icin. Bana iyi gelmisti.
Miniktavsan Maria123 alerjik olabilir mi? Bu mevsimde benim de azıyo alerjim bogazım hep kaşınıyor gıdalanıyo gibi konusamıyorum bile
Bisaniye Maria123 pekmez iç öksürme geldiğinde bir yudum :) şişeye koy yanında dursun geçirir inşallah ☺️Çok geçmiş olsun
Maria123 Miniktavsan hayır değil . Çok kötü usuttum ilk önce bademcik iltihabı geçirdim. Sonra öksürük ve nezle geçiriyorum . Bir türlü geçmek bilmedi .
Barismehtap Maria123 andız pekmezi öneririm, öksürük bronşit hatta astım hastalarına bile öneriliyor,benim öksürük krizlerimi hafifletmişti ,aktarlarda var