Kbrgnca Havaalanında bebeğimi kanguruya mı koyayım yoksa bebek arabası daha rahat mı olur? Bebek arabası kabin boy, içeriye alırlar değil mi?
aksu5334 Kbrgnca alırlar almazlarsada uçağın kapısında teslim edip inerkende uçağın kapısında alıyosun. Bu sıcakta kesinlikle arabasında yataın😊
MerAlpp Kbrgnca alıyorlar. Uçağın kapısına kadar götürme şansın var. Çıkışta da hemen uçak kapısında veriyorlar. Çok rahat oluyor.
Deletedmom5455451 Benim bildiğim uçağın kapısına kadar götürebiliyorsunuz ordan alıp bagajlarla geliyor.. Bnde öyle yapcam yurt dışından gelecem uçaktan indimmi vermezlerse kanguru ya koycam sen her ihtimal kanguru yı yanına al