Ayseg 6.ay tadım ayı . Tadına bakıp öğkk demesi çok normal beğenmemiş olabilir . Yeni tanışıyo ek gıdayla . Zorlayıp soğutmayın derim . Ben sevmedği bişey olunca vermiyorum . Baska bi tadıma geçiyorum. Sonra yemediği seyi yiyo . Bazen sabah yemediğini öğlen bile yiyo oluyo . Bebişler önyargısız , yiyorlar elbet acele etmeyin