Güzel anneler merhabalar öncelikle. Oğlum 22 temmuzda bir yaşına girdi. Yaklaşık 20 gündür asla düzgün bir uyku uyumadık. Son iki gecedir daha kötüyüz zombi gibi. Asla uyumuyor sürekli ağlıyor. Meme emmek istemiyor oyun gibi bir çekiyor sonra emmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık. 13. Ayına girecek hala gece emmesi için beş kere belki daha fazla uyanıyor. Nasıl azaltabilirim gece emmesini? Sizce neden uyumuyor kaç gündür. Yardımcı olursanız çok mutlu olurum🥰