Postu görünce gulumsedim :) 9 ay once bende korka korka emzirir hatta emzirmekten vazgeçmeyi bile dusunurdum. Ve bu yuzden acaba birsey mi var diye hastaneye goturdum 3 gun yatti yavrum benden ayrı. Nasil üzülüyorum suan o gunlere. Normal bunlar. Dhaa minicik emmeyi kavramayi yutmayi bilmiyorlar zamanla düzeliyor. Kilosu doktor muayneleri iyiyse emmesinde problem yoksa normal canım. Sütun cok demek ki maşallah