Arkadaşlar merhaba, geçen bir post açmıştım, kayınbabamlar kaza geçirdi diye.
Gece seyir halinde arkadan traktöre çarpıyor kayınbabam, kayınbabam, kayınvalidem ve görümcem de ciddi kırıklar var ve araba pert. Kayınbabamın arabasının her şeyi tam, sigorta, muayene, vs. Ama çarptığı traktörün de hiçbir şeyi yok, arkadaki reflektörü olmadığı için zaten kayınbabam farketmiyor görmüyor Yani çarpıyor. Kaza tutanağında %30 kusur kayınbabama veriliyor arkadan çarptığı için, %70 traktör sahibine. Bu durumda hakları neler oluyor, sigorta dan veya karşı taraftan? Karşı tarafın sigortası olmadığı için sigorta bir para vermiyor galiba ama araba da pert, zararı kim karşılıyor?