BurcuBrc ben açıkçası fark etmemiştim en basında gaz ve kabız yaptıgını. Zaten kolik bebegim diyordum ve gaz damlaları falan kullanıyorduk. Sonra arkadasım similac önerdi. Denedim baktım oglan her gun kaka yapıyor neredeyse ve katımsı degil daha akışkandı. Hippte 3 günde 1 falandı ve sert sayılacak şekildeydi.
Simdi tekrar similac a döndüm. Hatta zor buldum diyebilirim.
Suan için iyi gidiyor. Memnun kaldım simdilik. Bakalım ileride nasıl olur.