Sağlık ocağına gittim bugün kilosunu boyunu ölçtürmek için hemşire ölçtü kilosu 5.150 ama kıyafetler için 5 kilo dedi direk boyu 58cm.. Yapısal küçüklüğü var denmişti kızıma erken doğum yaptım ondan zayıf doğdu 2550 idi kilosu şimdi 3 ay 4 günlük kilosu iyi mi doktor olmayınca soramadım