Snfk 1 yaşında oğlum var emziriyorum da 2 doz biontech aşırınız oldum. İlkinde biraz kol ağrım oldu. İkinci dozda da kol ağrısına biraz halsizlik eklendi iki gün halsiz hissettim dinlendim geçti şükür onun dışında bi yan etki yaşamadım. Bu illetle aşı olmadan maalesef baş edemeyeceğiz. Bir an önce aşımızı olmamız gerekiyor. Ha emzirme konusunda da bende araştırdım annelerin inisiyatifine bırakıyorlar iki aşının da emzirme konusunda söylediği pek bişey yok size kalmış artık.