ZeynepAda bende son bir haftadır aynı soruyu soruyorum kendime. Hastalık yoktu çok şükür ama yine de uslu sakin kızım gitti yerine bambaşka bi afacan geldi. Ne güzel yastığa yatırdım mı hemen uyku pozisyonuna geçerdi elimi tutup şimdi yastık gördü mü ağlama krizlerine giriyor, gözünden uyku da aksa. 4 ay 13 günlük şuan. Ama nerde okuduysam 4. ayı çok zor geçiyor diyorlar :)) ama olsun iyi olsunlar sağlıklı olsunlar da her şeye katlanılır 💕