kızlar artık emzirme olayı oğluma da bana da zarar veriyor. tam bir meme bağımlısı oldu. her 10 dakikada 1 emmek istiyor. doktorumuz ve hatta sağlık ocağındaki kesinlikle 2 yaşına kadar emzirmelisin diyen ebemiz bile artık emzirme işini bitirin dedi. ama nasıl yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok. azaltarak bırakamıyoruz, ben azaltmaya çalıştıkça sıklığı artıyor. kesin olarak karar verdim, birden kesicem. ama bunu nasıl yapıcam? tecrübelerinizi benle paylaşabilirseniz çok sevinirim. artık takatim kalmadı 😔