2 bebeğim de bez de bez alımı acikcasinbiraz zorluyo bizi biri 1 yaş diğeri 32 aylik ( kabızlık sıkıntımız olduğu için egitimveremiyorum ) bu zaman a kadar molfiks aldık bir arkadaşım baby turco zeytinyağlı olanı tavsiye etti aldım bez aşırı ince ve hemen sarkma yaptı kızımda bu şekilde oldu ama oğlumda aynı sıkıntı olmadı neden 2 sinde farklı oldu anlayamadım kullananlar var mı molfiks e göre daha uygun fiyatlı