1prens1prensesannesii Kızlar oğlum azılarını çıkarıyor. Elleri ağzından hiç çıkmıyor. Ateşi dün akşamdan beri 37.5.. Duş aldırdım kompres yaptım. Calpol içirdim Limon sürdüm. Ama hala aynı. Başka ne yapabilirim düşmesi için?
Deletedmom0099 1prens1prensesannesii bende geçen ateşlenince diş sandım ama salgına yakalanmıs saatte düşmemiş olursa acile gidin mutlaka
1prens1prensesannesii Deletedmom0099 geçen gün yine oldu ama 39a çıkmıştı. Götürdüm enfeksiyon. Çıktı geçti sonra. Bugün hep 37.5larda. Doktor 38den sorma enfeksiyondur 38 altıya diştir dedi. Bakalım bugün de bekleyeyim olmadı yarın götürürüm. Geçmiş olsun size de