Arkadaşlar bebeğim 9 aylık ve emzirmeye devam ediyorum. Dün gece sağ göğsüm çok ağrıyor sızlıyordu bolca emzirdim biraz sızısı geçti ama şimdi çok kötü oldu sağ göğsüm de 2 tane yumru gibi bişey var morarmış sağıyorum sütüm de gelmiyor pek başına gelen var mı bu ne oluyor