hillall0815 Mercimek2 hemen söyluyorum 2.5 şeker kaşığı tarhana koyuyorsun göz kararı biraz su onu ateşte pişir biraz sonra su yerine keçi sütüyle aç yani seyrelt kaynat kendin kıvamını ayarla süt girince lezzetli ve tatlımcık oluyor benimki çook seviyor
Mercimek2 hillall0815 evet anladım sütlü tarhana yaptığnzı okudım ama benekler ekmgıda sürecinde yoğurtlu tarhana yapıorlaröya onu merak ettim
Mercimek2 hillall0815 evet anladım sütlü tarhana yaptığnzı okudım ama benekler ekmgıda sürecinde yoğurtlu tarhana yapıorlaröya onu merak ettim