Merhaba hanımlar bebeğime suluk alacağım biberon hiç kullanmadi ama daha bu hafta biberonu tekrar denediğimde biraz içti ama evdeki hafif biberon akıtıyor diğeri cam biberon oda ağır geliyor bende dedim acaba biberon mu alsam yoksa suluk mu alsam hangisi daha iyi olur ve hangi marka akıtma yapmıyor önerilerinizi bekliyorum☺️