papatyaaaaa A_s_e_l ben köfte yaptım amaaaa 🤣🤣🤣 yandı …. Kül oldu….. 🤣🤣 Bende tavuk etli bulgur yaptım 🤣🤣
A_s_e_l papatyaaaaa 🤣🤣🤣inanırım bebekle yemek yapılmaz Bn düdüklüde kuru fasülye yaktımı bilirim mutfak tezgahımda düdüklünün izi çıkmıştı hala duruo 🤣🤣🤣pilavlar yumurta lar az yanmadı