Sherlocki Bir süredir emzirirken ya da emzirme sonrasında yogun bir mide bulantım oluyor. 5 aylık bebegım var başlarda da oluyordu sonra bi ara hiç kalmamıştı ama 10-15 gündür hemen hemen her gün oluyor. Başına böyle birşey gelen var mı
ZeynepAda Sherlocki benim 2.bebegm ikisindede emzirirken hep bulantı yaşadım pis bir bulantıydı çok yogun degil emzirme sonrası geçiyordu
EsilAyse Sherlocki 8 aylık kızım var bende de oluyor du hamileyim sandım , doktora gittim psikolojık dedi
Sherlocki ZeynepAda nedenini öğrenebildiniz mi özellikle gece emmelerinde emzirme sonrası bulantıdan uyuyamıyorum ben uyuyana kadar bir sonraki emme saatine uyanmış oluyor
Sherlocki EsilAyse hamile değilim başka bir nedeni olamaz mı psikolojik oldugunu düşünmüyorum bazen emzirirken olmuyor bazen oluyor