Girlpower Elifyademom çalıştırıyorum tam da karşısına koyuyorum uzaktan yoksa su içinde kalıyor çok sıcak uyanıyor hemen
Eylulunannesiiii Elifyademom valla aynı dertten müzdaribim. Muğladayız çook sıcak. Gece uykuları gündüz uykuları çok güzeldi. Buraya bir taşındık ne gece uykusu kaldı nede gündüz uykusu. Uyumak istiyor ama sıcaktan uyuyamıyor yavrum. Bende alıcam vantilatör mecburen
Kagansmother Annemlerdeyiz ve klima yok burda, aşırı sıcak oluyordu 3 gündür terlere boğuldu yavrum bu gun babama aldırdım klima yaşanmaz burda dedim torunun yandı kavruldu dedim bu gun takacaklar cok sukur mahvolduk yani vantilatör falan ne varsa açın derim
smyyglr Bursadayız hava çok sıcak bizde Uyuyamıyoruz eşimle 3 aylık bebeğim hiç uyuyamıyor vantilatör açıyoruz mecbur olarak biraz uzak tutuyorum karşısına koyuyorum öyle uyuyor çok şükür bişey olmadı
KutayinAnnesiii Valla biz de vantilatör olmasa hiç uyuyamayacağız gece mecbur açıyoruz bebeğe gelmeyecek şekilde açıyorum
plakayerli Elifyademom ben kendim bile karşısında duramıyorum bebeğe dönük de koymuyorum başka tarafa çeviriyorum ki oda serinlesin en azından diye
Bebegimm1 Elifyademom ben bebegimle karsisina gecip oturuyoruz hic hasta falan etmedi baska turlu olmuyor duvara döndurup calistirsam hic fayda etmiyor bizde karsisina gecip oturyrz
Pamuk_seker Elifyademom arada donerse iyi olur yada kisa kisa sabit sekilde açabilirsiniz yada dusuk ayarda sabitlersiniz