Merhaba anneler bayramda grip olduk esim sonra ben sonra cocuk ilk basta bogaz agrisi sonrada hapsuruk burun akintisi olarak ilerledi.. cok fazla klima ile uyuduk ona bagliyorum ama bir turlu gecmiyor kullanmadigim ilac kalmadi vuctta kirginlik vs yok ama burun akintisi var azda olsa cocuk hala hasta anneme de bulasti ev icerisinde ayni belirtiler var doktorada gidemiyorum test yaptirmaya suan bu sikayette olan cok fazla kisi duyorum ayni durumu yasayan varmi nasil atlattiniz