anneler kızım 4 aylık ve 45 günlük yltrasonda kalça geriligi var dediler çift bez yani üst üste iki bez kullanmamızı söylediler bir ay fakat hiçbir işe yaramadı ve kızımın kalçası iki kalöası çıktı şuan boncujlu bir bandaj kullanıyorum 20 gündür yarın kontrolümüz var benim gibi bu durumu yaşıyan olumlu yada olumsuz sonuç alan varmı aranızda 😒😒 lütfen bu konuyla ilgili bilgisi olan beni aydınlatabilirmi bilgi derken nekadar zamanda geçiyor düzeliyor kalça doktorlar çok düz konuşuyrz asla bir zaman vermiyorlar
ve sizlerede tavsiyem kesinlikle kundak yapmayn özellikle kız çocuklarınıza
ve bacaklarını açık bir şekilde kucagınızda taşıyın araştırdıgımda okadar ince ama fazla yapılan hatalar varki herbiri bir sebep dikkatli olun lütfen ✔️