Kagansmother
Âl-i İmrân Sûresinde buyruluyor ki,
“Onlar ayakta dururken, otururken, yatarken hep Allah’ı anarlar” ☺️🌸 “Kızımı uyuturken” yani Yatarak Kurân dinlerken, Hâşa Kurân-ı Kerimi küçük gördüğüm için, saygısızlık niyetiyle yapmıyorum bunu.. Gün içinde Kurânla Meşgul olduğumuz gibi, yatarkende ruhumuza şifa niyetiyle Manevi bir hissiyatla, kızımın da huzurla uykuya dalabilmesi icin durum böyle.. Bu yüzden saygısızlık olmuyor ☺️💐