Omeraras22 Merhabalar bayanlar 5,5 aylık oğluma yavaş yavaş ek gıdaya başladım. Su vermeyede çay kaşığıyla ve bardakla az verdim. Ama su için birşey almak istiyorum. Biberon, alıştırma bardağı veya suluk gibi Kullanıpta memnun kaldığınız bir ürün var mı?