Aşıdan gelince bir iki saat sonra yatırdım uykuda ateşi çıktı bir ara, 38 e yakındı sanırım. Takip ettm daha fazla yükselmeyince vermedim ilaç . Sağlık ocağında çıkabilir haberiniz olsun ona göre davranırsınız demişlerdi. Kimi aşı öncesi ilacı verıyor ama saglık ocagı ates cıkmadan vermeyın demıstı. Evde calpol bulundurun yükselırse verırsınız. Sağlıkla🙏🏻🌺