Merhaba kızlar bugün sabah kızımı 4.30 da emzirdim 8 buçukta yani 4 saat sonra sağdım 90 CC çıktı az önce 4 buçuk saattir emmediği aynı göğüsten 40 CC çıktı şimdi benimm sütüm var mı yok mu yoksa terbiye mı olmuş göğüslerim gündüz sertlesmiyo gece sertleşiyor ve son kontrolde 400 gram almış sanırım yetmiyor kafayı yicem düşünmekten dünden beridir de yazıyorum sizin görüşlerinizi almak için gören ve sıkılan varsa kusura bakmayın ( 3 aylık )