umudum_var2 bodrumdayım ben. Şöyle heryer yandı bitti kül oldu daha anca uçak gönderildi. Ama kontrol altına alınan çok az yer car zaten ağaç kalmadı ki kontrol altına alınsın. Sürekli yeni yerlerde çıkıyor yangınlar. Çok geç kalındı çoğu yer için. Halk kendi imkanlarıyla yapmaya çalıştı hala da devam ediyorlar yapmaya ama nereye kadar 😞
şimdi burda da çıkıcak kesin yok uçaklar var falan diyen biri ama buyursun gelsin yerinde görsün var mı yok mu. Oturdukları yerden konuşmak herkese ne kolay valla. Kusura bakmayın bi halt yapıldığı yok zaten bunu kabul ediyolar da şaka gibi yani. Malesef yandı bitti kül oldu.