Almina_-1307 Merhabalar , bebisim 22 günlük ilk baslarda guzel emiyordu ama 4 5 gündür cooklatarak emiyorr kavriyor ama coklatinca damaktan kayip tekrar kavramaya calisiyor 😔 sütümde var . Başına gelen neden olduğunu bilen var mi yardımcı olur musunuz?
MatmazelDeniz Almina_-1307 göğüslerin dolmustur ondan benmkide 2bucuk aylik geceleri emerkken agzindan kayıyor meme tekrar aliyor😊
Zehra-13 Almina_-1307 sütünüz fazla. Arkaya yaslanıp uzanarak emzirin. Ben uzun süre emzirme sıkıntısı yaşadım bu yüzden. Kilo alımı da az oldu bebeğimin. Tazyikli olduğu için.makas hareketi yaparak azaltabilirsiniz. Ya da emzirmeden elinizde biraz sağım yapıp öyle emzirin. Yoksa meme reddine kadar gidiyor olay
Sinem91 Almina_-1307 İlerleyen aylarda memeler terbiye olduğu için o kadar şişmez. Daha iyi olur inşallah
Almina_-1307 Feyzaumay evet fazla geliyor . Damak dustu muhabbeti var birde ondan korkuyorum acikcasi 😥
Feyzaumay Sda16 ben kızımı ayakta dik şekilde emziriyordum çok yorgun oluncaya sırt üstü yatar şekilde emziriyordum denemekte fayda var
Almina_-1307 MatmazelDeniz Gece baya sisiyor goguslerim hatta sut kendiliginden akiyor ne yapsam bilemedim
Feyzaumay Almina_-1307 sert Bi şekilde olmadığı sürece düşmez inşallah damağı yinede dikkatli olmaya çalış bu bebiş ler çok yaramaz
Akoalalover Almina_-1307 biraz sağarak rahatlatıp sonra emzirmeyi deneyebilrisinix ama Allah’ın izniyle zamanla alışıp kendini ayarlamayı öğrenir bence 🥰
Almina_-1307 Zehra-13 yatarak dik bir sekilde emziriyodum . Sizin dediğinizi bir deneyeyim . İnşallah sıkıntı yasamam . Cok teşekkür ederim ☺️
Alpbeybi Almina_-1307 sütünüz tazyikli geliyor. Yan yatarak ya da geri yaslanarak emzirebilirsiniz hızını kesmek için