fanatikfenerli Yeğenim 29 temmuzda doğdu 37 haftalık 12 parmak bağırsağı tıkalı imiş Eskişehirde hastanede tedavi altında en son çare ameliyat demiş doktor abime, bilgisi olan var mı süreç nasıl işliyor düzeliyor mu sağlığına kavuşur mu?
Prensannesiii00 fanatikfenerli rabbim acil şifalar versin muhtemelen ameliyatla bağırsağı açarlar duruma göre belki bağırsağı bir süre dışarı verirler kolostomi torbasıyla bir süre yaşar bağırsak toparlasın diye sonrasında içeri alınır ama illa böyle olur demiyorum belki ameliyat ile açarlar düzelir sıkmayın canınızı bebekler bizlerden daha güçlü