aser34 Aylingokce bende var sma 2 numara 400 gr 40 TL ye bırakırım. Hiç kullanılmadı bi tanıdığımız gelirken almış ama biz farklı mama kullandığımız için hiç açmadık mamalarımı sakladığım serin yerde muhafaza ediyorum güvenle alabilirsiniz.
antikoalababy Anne25 saklama koşullarına kesinlikle güvenilmemeli buralarda . Adamın biri açmış mamayı 1 ay olmuş burda satıyor , birisi da bebeğinin emdiği emziği satıyordu çok tutmamış diye 🤣😅
antikoalababy Anne25 valla insanlar çok tuhaf. Ben tepki gösterince en son bana dava açacaktı emziğe pis dedim diye neymiş bebeğinin ağzı değmiş pis olamazmış He heheheh 🤣🤣
Anne25 antikoalababy aman nasıl anlamak istiyorlarsa anlasınlar. İnsanlar çok değişik hangi birine laf anlatacaksın ki? Emzik satılır mı canım her yerde her bütçeye uygun var. İnsanlarımız çok acayip bir laf söyleyince sen kötü oluyorsun onlar iyi 😊😊