Oznurdogan Ysm2019 bende vermek istemiyordum 4.ay aşısı olduğu gün ateşledi gece de artış devam etti 38.1 ri gördüm gece rahat uyuması için bir çay kaşığı calpol verdim iyiki vermişim kızım güzrlce uyudu ateşi de düştü bence verin çocuğa acı çektirmeye gerek yok hem sizin de içimiz rahat eder
Ysm2019 Oznurdogan görünürde bir sıkıntısı yok 20 aylık bebeğim uyuyor şu an ateşini ölçtüm 38 çıktı uyuduğu oda da sıcak ondan iklemde kaldım
Oznurdogan Ysm2019 o zaman bir bezi ıslatıp koltuk altına ve alnına koyun çok soğuk olmasın ensine de koyun bu biraz ferahlatacaktır eğer artış olursa o zaman verirsiniz
BurcAk Çocugu soyun ılık bi duş aldırın yarım saat sonra ölçtüğünüzde 37,5 üstü ise calpol verin riske atmayın sonra da doktora götürün