Kızlar selam, oğlum 13 aylık süt alerjimiz var, yeni demir damlası kullanacağız doktorumuz sidefer verdi 3 gün kullandım lakin…. Çocuk ne gece nede gündüz uyumuyor, gece devamlı ağlayarak kalkıyor, gündüz uyuyor 10 dk sonra ağlayarak kalkıyor bi daha da uyumuyor, ayrıca kabızlıkta oldu, 4 gündür kaka yapmıyoruz, sidefer e bağladım, kullananlar, aynı etkiyi yaptı mı, kullanmayı bırakayım mı yoksa devam mı edeyim? , zaten alerjik çocuk uyku sıkıntısı var iyicene beter oldu 😒