Hbbsnnplt Bir aylık bebeğime tomografi çekinmek zorunda kaldık tomografinin zararı gören oldu mu gelişiminde faln bir sıkıntı olur mu acaba
yakamozzz Hbbsnnplt kızım 20 günlükken düşme sonucu çektirmek zorunda kaldım bende o zaman çok endişelenmiştim gelişimini etkiler mi diye ama çok şükür bi sıkıntı olmadı sonrasında şimdi kızım 7 yaşında gayet sağlıklı çok şükür..endişelenme merak etme
Cennet1212 Hbbsnnplt bi zararı yok bence benim kızım doğdu doğalı tomografi ultrason emar eeg testi sintigraf çekimi her şey yapıldı mecburen yaptırın bence
Medusafer Hbbsnnplt tomografi radyasyonu yüksek bir görüntüleme yöntemi ama 1 kere cektirmeniz çocuğunuzda bir zarara yol açmaz içiniz rahat olsun
[silindi] Hbbsnnplt yüksek radyasyon yayıyor,ama merak etmeyin hiçbirşey olmaz sonuçta kalıcı zarar verecek birşey olsaydı böyle bir görüntüleme yöntemi olmazdı içiniz rahat olsun🙏🙏
yakamozzz MorVosvos evet anneler olarak çok endişeleniyoruz ama içiniz rahat olsun hiç bi zararı olmadı gelişimi gayet normal hatta bi tık üstünde bile diyebilirim