Medoar ye Sezaryen doğum yaptım 23gün önce göbeğim hala 4-5aylık hamile göbeği gibi korse takmaya başladım ama iç dikişlerimi zorluyor gibi acı veriyo ara ara çıkartıyorum göbeğimi gören kaç aylık hamilesin diyor moralim bozulmaya başladı sizlerin nasıl göbeğiniz küçüldü acaba önerilerinize açığım bayanlar 🙋🏻♀️