Ben kullanıyorum.evet hazır hale getiriyor.tavsiye etmem.hem aylik filtre değişimi gerekiyor ki yuzu astarını geçiyor parasal anlamda. hem de yavaş kalıyor ihtiyac anında.benim cam sebilim var cesmeli olanlardan ona doldurup hazırda bekletiyorum ama gözümden kaçar da aritmayi unutursam ihtiyaç anında zor oluyor.