Arkadaşlar uşakta yaşıyorum hava çok sıcak esiyor ama yinede çok sıcak benegim çok huzursuz gece ateşine baktım 37.3 flandı ateş düşürücü verdim rahat yattı sabahta 37 di soydum çocugu öyle oturttum sizce normalmi ateşi çok hapşıruyor öksürüyor acaba nezlemi oldu ondanmı çıkıyor yoksa bebekler çok terleyemedikşeri içinmi sıcaktan etkileniyor anlamadım bilgisi olan varmı