Melos06 evet 2 dozumu da oldum. İlk dozda hemşire 2 saat emzirme demişti ama 1 saat sonra emzirmek zorunda kaldım bir sorun yaşamadık.2. Dozda tekrar sordum hemşire”bununla ilgili hiçbir şey söylenmedi emzirebilirsiniz” dedi
yine 1 saat sonra emzirdim ilk dozda bebeğim 10 aylıktı.
bebeğe az miktarda antikor gittiği için onun da faydasına olacaktır