Selam guzel anneler. Oglum 10 aylik .alerjik bir bebekti 9. Ayda gecti alerjimiz cok sukur ama ne yogurt yiyor ne yumurta .agzina ne versem geri tukuruyor yemek saatleri tam bir azap benim icin. Mamasinida sadece uykusunda iciyor oda icerse.3.ayda meme reddi yasadim alerjiden dolayi 8. Aya kadar uykuda emzirdim idare ettik,8. Ayda hic emmemeye basladi memeyide birakti malesef. Ne yapacagimi sasirdim artik hergun işkence cekiyor gb yapiyo yemek yerken cok bunaldim nolur bi akil verin istah acacak bisey deyin😭😭😭