Kızlar 3 aylık kızım var bu hafta sürekli bir mız mızlık var sıcaklara başladım çiş sayısı çok azaldı bezde çok az çiş oluyor acayip terliyor gece atletini 2 kere değiştiriyorum başı falan da çok terliyor sizinde başına gelen var mı doktora götürmem gerekir mi su da veriyorum bu arada