Kizim bildiginiz gobekli gazdir falan diceksiniz belki ama gayet cikariyo gazini kakasi da oyle sukur mutlu bi bebek ama gobegi var yani kocaman sizin bebekleriniz nasil bu arada sadece anne sutuyle besleniyo. Yarin doktora gidicez ona da sorucam tabi ama merak ettim var mi bizim gibi