MandaLinaa Merhabalar kızım 10 aylık. Bu ara ataktan mı yoksa tek uykuya geçmesinden mi bilemiyorum ama öğle uykularında çok zorlanıyorum. Uyumuyor uzun süre direniyor. Sizler kaçıncı ayda geçtiniz ?
Toplumcubirisi MandaLinaa 12 aylık geçmiştik ama zor oldu zor uyum sağladık açikcasi kendisi uyumak istemedi ikinci uykuyu