Zeynep_Eren18 benim oglumda 16 aylık bana ve anneme anne diyor anneanne diyorum diyemediği için anne diyo ama herkese degil sadece ikimize diyor anne diye ablama teyze diyor mesela babasına baba amcasına amca dayısının adını söylüyor sürekli karsıdaki kisinin kim oldugunu söylüyorum dayın bak amcan amca de diye öyle alışıyor