Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık arkamdan ağlamaz sadece bakar nereye gidiyorum diye sonra oyuna devam eder aradada geliyormuyum diye bakıyor oyun sırasında ve mesela az önce bı post okudum yurutecle peşimden geliyor ağlıyor falan diye benimki peşimden hiiiic gelmiyor nerde yaramazlık oraya gidiyor ve sıkılınca da yanıma gelmek yerine olduğu yerde ağlıyor acaba normalmidir varmı benim oğlum gibi olan bebeler