Ben korona olduğumda bebeğim 20 günlüktü. Bebekte hiç belirti yoktu huzursuzluk, ateş VS. Test yapılamadı ona tabiki ama 3 farklı doktorla konuştum. Maskeni tak ve emzirmeye devam et, süt antikor üretir ona dediler. Çok küçük olduğu için geceleri de aynı odada yattık arada mesafe vardı tabiki, maskeyi sonuç negatife dönene kadar çıkarmadım. Eşim de 10 gün evdeydi o süreçte 4 kere test yaptırdı, ortak alanlarımız olmasına rağmen ona geçmedi. Siz de 4 5 gün bekleyip test yaptırın, ayrı odalardaydık demişsiniz, muhtemelen geçmez ama geçerse de panik yapmayın. Çocuklar kolay atlatır.