Emziği ağzından düştüğü anda çığlığı basıyor oğlum. Buna bir çare arıyorum..bulamıyorum. uyku düzenimiz mahvolmuş durumda. Kendiliğinden uyurdu arada. Hiç bir şekilde uyumuyor.. kendi kendine uyumasi için ne yapabilirim? (BEBEGİM 6 AYLİK) Lütfen yardım! Her türlü fikre açığım.