Serapveminikleri Ummuhantn yatmadı gerekiyordu 6 Haziran da doğum yaptım 24 de paramı çektim önceden de yatmişti 14 temuzda yattı hatta
Serapveminikleri Ummuhantn Deneyebilirsin belki verirler vermeseler de ne yapman gerekir onu söylerler
Mnk24 Bizim de 3.5 ay olucak halen yatmadı ödeme aşamasında diyor bizde de sanırım şimdiye kadar yatması gerekiyormuş
Teemo07 Ummuhantn e devlet e bakmayın. Sosyal hizmetleri arayın. 144 Onlar yatıp yatmadığını söyler. Ben paramı aldım hala öyle yazıyor