hazelrya https://www.hizliresim.com/f1adpq7 Doğuştan böyle doğdu ilerde düzelirmi yoksa tırnak batması olarakmı devam eder bilgisi olan varmi bebegim 21 günlük
Gulnhl hazelrya Benim oğluşta bu şekilde doğdu, hamileyken süt ürünlerini az mı tükettiniz? 5 ay civarı tamamen düzeliyor
Babyalina hazelrya kızımında aynıydı doktora sordum 2 yaşa kadar normal kendiliğinden düzeliyor zaten dedi. Onlara acı vermezmiş. 2 aylıkkende kendiliğinden düzeldi
Gulnhl hazelrya Evet süt ve ürünlerini az tüketin e oluyor. Markette satılan hazır süt ve yoğurttan değil doğal olanlardan mı tükettiniz?
Gulnhl hazelrya İşte onlar faydasız canım, süt tozu kullanılıyor hazır yoğurtta. Ev yapımı yoğurt olması gerekirdi, maalesef sebebi bu 😊